Κωδικός: CL0006
- Η γνωστή Γερμανική Αυτοκινητοβιομηχανία BMW το 1955 κατόπιν αδείας, κατασκεύασε τα Ιταλικά αυτοκίνητα-φούσκες ISETTA στα οποία είχε τοποθετήσει δικούς της τροποποιημένους μονοκύλινδρους κινητήρες μοτοσυκλετών, χωρητικότητας 298cc με βαλβίδες επί Κεφαλής.
- Ήταν τόσο μεγάλη η επιτυχία τους στην Διεθνή Αγορά δεδομένου ότι το αυτοκίνητο εμφανίστηκε σαν το SMART CAR εκείνης της εποχής.
- Έτσι η Εταιρεία αντιμετώπισε με επιτυχία την μεγάλη οικονομική κρίση που περνούσε το διάστημα εκείνο λόγω της κατάρρευσης των πωλήσεων των μοτοσυκλετών της.
- Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει διότι: Έχει ασύμμετρη τοποθέτηση των δύο πίσω τροχών σε σχέση με τους εμπρός, γι αυτό και ονομάστηκε από τους χρήστες του ΄΄Λακουβο-αρπάχτρα΄. Έχει μια εμπρόσθια πόρτα με διαιρούμενο μηχανισμό τιμονιού, και δεξιά αριστερά δύο φινιστρίνια, Είναι διθέσιο, κατά τα άλλα διαθέτει 4 ταχύτητες + όπισθεν, μίζα, καλοριφέρ, 12V συσσωρευτή δηλαδή κανονικό αυτοκίνητο.
- Στην χώρα μας ταξινομήθηκε σαν Τρίκυκλο δηλαδή σήμερα με τις ισχύουσες διατάξεις θα μπορούσε να κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο.
- Η ανοιγόμενη οροφή που φέρει και το καθιστά Cabriolet επεβλήθη από τον Γερμανικό TUV δια λόγους ασφαλείας ώστε να του χορηγηθεί ΄΄Έγκριση Τύπου΄΄. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 90km. Στην φωτογραφία ο μικρούλης πλάϊ στο αυτοκίνητο είναι ο Michael Schumacher σε ηλικία 2 ετών.