CITROEN Ds 1971

Κωδικός: CL0012

  • Είπαν ότι ήταν 20 έτη μπροστά από την εποχή του. Αργότερα, 20 έτη μετά, ήταν ακόμα μπροστά. Πότε οι άλλοι θα πρόφθαναν; Το πιο προηγμένο αυτοκίνητο στον κόσμο το 1955 το Citroen DS συνέχισε να παράγεται ακόμα για είκοσι έτη και ξεπέρασε ακόμα και τότε τους συγχρόνους του. Επαναστατικό στην εμφάνιση, έγινε ένα σύμβολο της Ηγετικής Γαλλικής Τεχνολογίας και όχι μόνο της εποχής του. Παρομοιασμένο με Spaceship όταν πρωτοεμφανίστηκε αρχικά, μερικοί σκέφτηκαν ότι το DS ήταν πάρα πολύ παράξενο.
  • Το DS όμως ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μπροστινά δισκόφρενα. Μεταξύ των καινοτομιών του ήταν η ανεξάρτητη hydro-pneumatic ανάρτηση του, και στους 4τροχούς που αντικαθιστούσε τα συμβατικά ελατήρια και αμορτισέρ που υποχρεωτικά διέθεταν όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής εκείνης της εποχής. Το αυτοκίνητο παράχθηκε και σε ημιαυτόματη έκδοση, χωρίς συμπλέκτη. Οι προβολείς στρέφονται μαζί με τους μπροστινούς τροχούς. Ο υδρόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας των 1911cc αρχικά είχε ιπποδύναμη 75 hp. Αργότερα η Citroen έκανε διάφορες σημαντικές βελτιώσεις, φτάνοντας τελικά τον κινητήρα μέχρι 2347cc, και ισχύ 105hp επιτυγχάνοντας τελική 200km/h με κατανάλωση 38km/gal. Ακολούθησαν μηχανικές εξελίξεις που κατέστησαν το αυτοκίνητο πιο σίγουρο καθώς και πιο εύχρηστο και αποδοτικό.
  • Το Citroen DS μετείχε επιτυχώς στο σκληρό Monte Carlo Rallye και είχε πολλές επιτυχίες στο Rallye Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής, όντας «παππούς» πλέον όλων των γεγονότων αντοχής. Οι αγώνες των Rallye Σαφάρι ήταν μια ευκαιρία για σκληρή δοκιμασία, όπως οι σημερινοί αγώνες Off-Roads οπου το DS έδειχνε πραγματικά τις ικανότητες του με την συγκεκριμένη κυρίως υδροπνευματική ανάρτηση.
  • Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε από πολλούς γνωστούς πολιτικούς ήταν δε το αγαπημένο του Γάλλου Προέδρου De Gaulle. Εμφανίστηκε σε κινηματογραφικές ταινίες, όπως «η ημέρα του Jackal», και ήταν το αυτοκίνητο του Φαντομά που απογειωνόαν στην κατασίωξη με πτέρυγες αεροσκάφους που έβγαιναν απο τις πίσω πόρτες. Σήμερα το αυτοκίνητο σπάνια εμφανίζεται στους δρόμους και αποτελεί ιδιαίτερο δείγμα αισθητικής Κλασσικού Αυτοκινήτου οπου πολύς κόσμος θα ήθελε να οδηγήσει.